Menu For Beqiutors

Senin, 11 Maret 2013

Gallery Game Anime Horor

Faradina Fazira | 09.10 |
Currently ♫ Nicki Minaj - Starship

Hai all love you semua :* gini aku mulai ngefens yang namanya ghost dan character nya anime aku nge fens saat danti ngasih aku buku komik judul bukunya ghost pengarang nya orang indonesia gambar anime nya weh keren ceritanya lagi sedih misterius dll.Aku lupa nama pengarangnya,jadi si danti nyarankan aku di potokopi harganya 21.000/aku belum selesai sampai ahir bacanya awalnya aja sudah nangis nangis.Kalo nggak salah ada anak cewek berambut panjang ia sejak lahir sangat dibenci ibunya setelah itu dia hanya tidur di gudang dll lah -_- capek.

Aku nemu blog tutorial.blog ini juga nyediain game.eh ternyata salah satu game ini game anime berteme ghost ini deh blognya --VISITYA-- lihat paling bawah ada game "IB" sayang sekaleee! memori leptop ku sekarat sedangkan gamenya pada besar filenya :( 99mb-an AHH! lupakan

Aku hanya syaranin aja tuk download.,, kalo kalian berasil downloadnya kasih tau aku ya :'(

MISAO;

is a freeware horror adventure game by Sen made in WOLF RPG Editor . (Same translator from Ib , The Witch House & Mad Father)~DOWNLOAD MISAO (HERE) [23,5MB] sumber: Click
IB;

545588_286849834749278_1091627351_n_large
 
Ib (pronounced "Eeb," similar to “Eve”) is a freeware horror adventure game by kouri made in RPG Maker 2000.
A young girl named Ib visits an art gallery with her parents.
While observing the many exhibits, she suddenly realizes she is alone.
And in her search for others, she finds things awry in the gallery...

The game is focused on exploration and puzzle-solving.
There are no battles, and it does not demand quick reflexes.
It's designed to be accessible to all kinds of players, so enjoy.
DOWNLOAD IB (HERE) [99,5MB] sumber: Click


The Witch's House;



 

The Witch's House (Majo no Ie) is a freeware puzzle-oriented horror game by Fummy made in RPG Maker VX.
The young Viola visits a mysterious house in the woods.
She soon discovers its dangerous nature and must find a way out.
But the house is ever-changing, and death could be lurking anywhere...

(Be aware that some elements of the game are somewhat violent.) 
.DOWNLOAD TWH (HERE) [28,77MB] sumber: Click

The Crooked Man;





 

The Witch's House (Majo no Ie) is a freeware puzzle- The Crooked Man is a freeware horror adventure game by Uri made in WOLF RPG Editor.
David Hoover decides to move into a new apartment during a rough time in his life.
After some odd occurrences, he decides to ask about the room's former owner, but learns little.
So he sets off in search of him, strangely compelled to know more about this man...

The game has more emphasis on exploration and story than horror, but beware of surprises nonetheless. 
.DOWNLOAD TWH (HERE) [106.64MB] sumber: Click



Mad Father;



 
 
Mad Father is a freeware horror adventure game by Sen (of Miscreant's Room) made in WOLF RPG Editor.

(I've also translated Sen's first game, Misao.)  
.DOWNLOAD MAD FATHER (HERE) [43.87] sumber: Click





UPDATE
ngapolah ye akuni pasti kalo abes noles tuh paste visit blog besangkutang dengan post blog aku cak aku kan ke blog sootus dio ngedit blog si yamanda ini postingannnyo --> http://akusootus.blogspot.com/2013/03/edited-blog-chocola.html lah ngeditnyo merep yang aku favorite (GHOST ANIME) nambah dio wong plg lagi wkwk sejoli nian ;p oh!

Tidak ada komentar: